niedziela, 11 listopada 2007

Oj ciężko...

Dziś sobie trochę ponarzekam ;P A co! Wszystkim można to i mi!

Po pierwsze mój złomowaty komputer strajkuje... jestem z tego powodu zła i wyżywam się na papierze... ale to za jakiś czas :)

Po drugie jestem zmęczona, mam pełno nauki, dużo zaległości... Kto mi pożyczy trochę czasu swojego??? W zamian oferuję trochę guzików i wstążek ;)

Po trzecie... hm... no dobra, oszczędzę Wam tego marudzenia :) Ale przydałby się ktoś kto podtrzyma mnie na duchu w tym ciężkim okresie.Na dodatek pogoda taka paskudna, nawet nie mogę zrobić porządnego zdjęcia :(

Pozdrawiam-
humorzasta Zielona!

2 Comentários:

k_maja pisze...

Zielona, głowa do góry!!! Bloga masz? czytelników blogowych masz? scrapową grupę wsparcia masz? No masz! To nie marudzić mi tu, tylko scrapy nowe pokazywać, bo jakieś przestoje u koleżanki! ;)

Całusy!

Filka pisze...

kochana ależ całe stadko scraperek gotowa do wsparcia :*
nie smutaskuj sie juz niedługo ferie ;)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO