sobota, 17 listopada 2007

Z braku laku...

Nie mogę pochwalić się pracami jakie wciąż wytrwale wychodzą spod moich łapsk, więc postanowiłam przedstawić starą rzecz, z której jestem najbardziej dumna :) A jest to albumik (mój trzeci) na 2 rocznicę ;P Tak mi się jakoś zachciało go pokazać :) A co! Przyznam że przypomniał mi o nim pan R. mówiąc ostatnio, że często go przegląda... ta... niezła ściema co ;)??

darmowy hosting obrazków

I kilka lepsiejszych stron :P

darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków

Dobra, wiem... starczy już tych wspomnień :) heh... kiedy to było ;)

Pozdrawiam
Marlena :P

Kurcze... zdjęcia są za duże :/ Może ktoś poradzi co mogę z tym zrobić teraz? Poszukiwana doświadczona blogowiczka :P

Seja o primeiro a comentar

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO