niedziela, 16 grudnia 2007

Udany dzionek :)

Dziś spędziłam miło dzień na zakupach prezentowych ;P I już wiem co dostanę od mojego Mikołaja :) Kazał mi wybrać kolczyki z zawieszką i wybrałam takie ładniutkie :) Aj strasznie mi się podobają a ta paskuda nie chciała mi ich dać... bo " świąt jeszcze nie ma" ;) A jeszcze bardziej się cieszę bo dowiedziałam się że druga część prezentu to będą papiery do scrapów :) :) :) Hura! Moje pierwsze- osobiste (mam kilka od wspaniałych koleżanek z forum) Nie mogę się doczekać!!

Kupiłam też bluzę mojemu TŻ :) Szarą!! Uwielbiam ten kolor!!

I jeszcze tak skromnie jeden papier do pakowania w gwiazdki i srebrny brokat ;P

I tyle :) Nie będę się już chwalić ;) Ajjjj... powinnam się teraz uczyć towaroznawstwa... A mi się tak nie chce!!

Zmykam już :*

1 Comentário:

Marsza pisze...

Prawidłowo postąpił;)
Nie ma jeszcze Świąt;) Lecz miło się czyta, że ktoś ma radosny dzionek;)
Oby tak radośnie zostało bardzo Długo! Życzę Ci tego Zielona przedświątecznie!

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO