wtorek, 19 lutego 2008

Konkursowa ramka

Taką oto ramkę zrobiłam na forumowy konkurs Joasi :)
Ja jestem z niej strasznie zadowolona :) :P A jak Wam się podoba?

darmowy hosting obrazków

I kilka zbliżeń :)

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Muszę się też pochwalić superowskim prezentem jakim obdarowała mnie Słonk0 :) Nie wiem czym sobie na to zasłużyłam i nie mam pojęcia jak ja jej się odwdzięczę bo przecież to kosztuję i to jak na moje kieszonkowe sporo... A dostałam stempelki :) :) Śliczny alfabecik z równie pięknym fioletowym tuszem :) Będę szaleć ;) I oficjalnie zobowiązuję się odwdzięczyć za prezencik :* :*

Pozdrawiam mroźnie :*

6 Comentários:

Anonimowy pisze...

jak dla mnie- jest śliczna,bardzo fajnie ten napisik wygląda i te kolorki super:)

Filka pisze...

rameczka pozytywna :)
a prezent ... no dobrze Ci ciotka dobrze :P
buzka

Jaszmurka pisze...

Zieloniaku ramka bardzo energetyzująca :) :*

A poka poka stempelki :P (trzeba przecież ochrzcić i obślinić monitor :P )

Zielona pisze...

Dzięki za tak miłe komentarze :* :*

Jasz no nie wiem czy pokarzę ;P Bo jak Ty obślinisz to mogą się już do niczego nie nadawać :D Sama rozumiesz...

Ana pisze...

o jeny mogłam wejść chwilę wcześniej!!!
teraz na liczniku 1001!
ja to mam pecha:(

Nowalinka pisze...

Ha, rameczka śliczna!
Emanuje pozytywną energią...do środka tylko uśmiechnięte zdjęcie )

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO