sobota, 5 kwietnia 2008

Różowo mi...

...tra la la la la :) :) :)

Słoneczko na chwilkę wyjrzało ale już się schowało :( A ja nie czuję że ciągle rymuję ;P

Humorek mi dopisuje bo nic się nie psuje :)

Ok, ok... koniec już. U mnie wszystko po staremu, ciągle tylko praktyki, dom, kursy, dom, łóżko... W międzyczasie udaje mi się coś zrobić :) Wczoraj powstały dwa potwory ale na razie pokażę taki skromny zestawik :)

darmowy hosting obrazków

Był tzn jest jeszcze podobny niebieski ale poleciał już w świat bez fotek...skleroza nie boli :D

Joł ;P

13 Comentários:

ciuchhh pisze...

wygląda fajowo :D

rozszalałaś się z tym szyciem :D
ja powoli zazdroszczę i kombinuję maszynę :D

Ana pisze...

cudownie wygląda!

Unknown pisze...

Bardzo fajny papier , wygląda jak materiał :) pozdrowionka:)

Zielona pisze...

Xiazka "kombinuj dziewczyno"... Nie pamiętam jak to dalej leci ;P Bierz się za szycie, super zabawa :0

Lara, Lady-of-shalott dzięki :*

blondyna01m pisze...

jestem pod wrazeniem:) bosko a szalenie podoba mi sie ten parawanik:): ):) chyba sie w nim zakochalalaaaaaaaaaammmmmmmmmmmm:)

gizmo pisze...

Móiwsz, że jestes zielona, a tu tak różowiutko :)))))

Dzięki za odwiedziny u mnie :)
Bardzo tu ładnie u Ciebie i ciekawe rzeczy robisz :)

Pozdrowionka!

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

zielona, zielona.. a tutaj różowo! jakoś to przebolałam, bo robisz bardzo ładne rzeczy (:

sensibilite pisze...

Zielona, po prostu śliczne;] skąd masz taki papier? jest przecudny wprost;D Pozdrawiam;*

Pomysłodajnia pisze...

wiesz jestem ciekawa czy sa jakies specjalistyczne studia ze scrapbookingiem?

Ana pisze...

Just Alex ja też się zastanawiam:D

finnabair pisze...

piękny papierek wykorzystałaś :)

Zielona pisze...

Wow tyle komentarzy to chyba jeszcze nie było na blogu :D

Dziękuję wszystkim odwiedzającym :*

Papier wydrukowany, tak jak już wcześniej mówiłam :)

Unknown pisze...

słodziaste i urocze, ale i tak najbardziej kocham Twoje "oczojeby" :))))))))))

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO