sobota, 10 maja 2008

Mam lenia...

Przez cały tydzień nie zrobiłam nic:/ Ani jednej, maleńkiej karteczki, notesu, dosłownie NIC!! Jakoś mi się nie chce ;P
Następny tydzień też będzie stresujący...ach ta szkoła :/ Jeden plus jest taki że już w tym tygodniu mam ostatnie jazdy i jadę się zapisać na egzamin na prawko :D Nie łudzę się że zdam ale im prędzej będę miała za sobą pierwszy egzamin tym szybciej będą następne ;) :p Hehe...

Żeby nie było tylko mojej paplaniny pokazuję kilka fotek zrobionych w któryś słoneczny dzień :D

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Wiem że moje fotki nie są żadne profesjonalne ani nie są zrobione dobrym aparatem ale ja uwielbiam pstrykać ;P Moim ulubionym modelem jest TŻ ;P Ale te fotki zostawiam dla siebie :D

8 Comentários:

blondyna01m pisze...

oij przyjdzie napewno jeszcze chęć:) a ja jush pudełeczko skoncze;) wstawie wsio na forum jak wywolam fotki:P
mi tam sie podobaja Twoje fotki:) a wlasnie czemu na R mowisz TŻ??? bo ja nie w temacie jestem:P

buziaki i udanego jeszcze raz weekendu:)

Ana pisze...

też kocham pstrykać:)

Zielona pisze...

Martuś TŻ to taki internetowy zwrot- Towarzysz Życia... czyli w skrócie chłopak, narzeczony, mąż itp :)

Lara :)

Ana pisze...

proszę, wejdź na mojego bloga, bo mam dylemat;(

Bea pisze...

Zielona!!! och jak ja rozumiem te stresy.... trzymam kciuki!!

Ana pisze...

już nie mam, ale zapraszam też, bo czeka miła niespodzianka:)

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

prawo jazdy robie x czasu, powoli zaczynam liczyc to w latach hehe ;P. nie lubię tego.
a co dozdjęc to najbardziej podoba mi się ostatnie (:
poza tym dzisiaj lepiłam, jutro postaram się dodac zdjęcia.
dobranoc (:

Ana pisze...

Zielona wyganiaj lenia;)
czekamy na Ciebie:)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO