niedziela, 22 czerwca 2008

Moja nowa obsesja...

... czyli kolczyki i bransoletki :) :) Mam ich coraz więcej i wciąż rozglądam się za nowymi.
Wczoraj weszłam do fajnego sklepiku z biżuterią, taką prostą i tanią ;) Chciałam kupić bransoletkę różową bo mój R. bawił się w Davida Coperfielda( dwa koła przechodzą przez siebie i są złączone-jeśli ktoś zrozumie) i mi złamał :/ A że nie było takich jak chciałam to mój wzrok padł na pułeczkę z kolczykami ;P No i było ich tyyyleeee... W końcu wybór padł na turkusowe kolczyki w kształcie łezki za 4zł
darmowy hosting obrazków
:) Już się z nimi polubiłam :)
darmowy hosting obrazków

A dziś na zakupy :) Trzeba wydać zarobione pieniądze... ;P Ajj...a później na święto truskawki w Buczku :) W końcu się zabawię ;)

Buziaki :*

5 Comentários:

EWA pisze...

Ależ wszystko jest niebieskie:) Ja lubię ten kolorek bardzo bardzo ale Bea to po prostu go kocha!!!!!!!!!!!:)

Bea pisze...

Niebiesko!!! Ha, czyli to mnie tu śąciągneło... ;)

PS. pamiętam, się nie martw, dostaniesz niedługo coś z okazji "888" :)

Zielona pisze...

No wiecie kiedy zajrzeć :) Ja mam pełno niebieskich ciuchów ;) Ale próbuję się trochę przestawić na inne kolorki :)

Renny Berryboar pisze...

Ja to tam nie mam cni przeciwko niebieskiemu. A posiadanie dużej ilości kolczyków jest wskazane ;) Zwłaszcza takich odjazdowych :D
PS> Dodaję link do Twojego bloga do linków na moim ;) OK?

Ana pisze...

super kolczyki:)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO