niedziela, 6 lipca 2008

Nic nadzwyczajnego

Ostatnio mam wrażenie że zamiast iść do przodu to ja się cofam... heh...

Kartka na wyzwanie http://www.inspirujemy.blogspot.com/

mapka
darmowy hosting obrazków
I moja kartka...porażka :/

darmowy hosting obrazków

Jeszcze kilka dni... jeszcze moment a będę się grzała nad morzem na słoneczku :) :) Tylko to mnie jeszcze trzyma...Potrzebuję wypoczynku!!

Właśnie zauważyłam że już ponad 4000 odwiedzin :) :) Dziękuję ślicznie wszystkim odwiedzającym :* Mimo, że nie pozostawiacie śladu po sobie ;) I tym co komentują duże buziaki :*

5 Comentários:

Ana pisze...

zupełnie nic nadzwyczajnego;)!

blondyna01m pisze...

kurde musialam sie od nowa zalogowac bo caly czas mi wyskakuje ze zle haslo;/

bu;/

ale ty pier*** isz glupoty:P nie cofasz sie:P:P chyba ze w rozumku:) nie no zart;)


wiesz ze ja jush sie nei moge doczekac tego piatku:) aj ale bedziemy sie wylegiwać na plaży:) super;):* buzka

Zielona pisze...

A jakoś nie jestem do końca przekonana do tego morza :/ Wolałabym chyba nad jezioro jechać...

Costa pisze...

4062 - mój dzisiaj numer u Cię jak jestem w gościnie.. kurde karteczka całkiem zgrabna wyszła i niewiem czemu się czepiasz kobieto ????
a morie ... ja od poniedziałku 14-tego tyż morie jak spotkasz gdzieś wariatke z dwoma białymi psami to mogę być Młła
buziolle miłego wypoczynku

Juunka pisze...

Jaka porażka? Piękna karteczka. Taka zielona... znaczy, błękitno-żółta, ale zielona, bo Twoja :) Trzymaj się cieplutko i życzę miłego wylegiwania się na plaży :D

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO