wtorek, 22 lipca 2008

Wakacyjne wspomnienia

Dużo czasu spędziłam dziś na obróbce fotek z wyjazdu. Pozwoliło mi to choć na chwilę przestać myśleć o złych rzeczach...

Kilka momentów z nie do końca udanego wyjazdu... ale co z tego skoro i tak nic bym nie poradziła.

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Latarnia w Rozewiu... zakochałam się w latarniach morskich!!!
darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Ajj... uwielbiam to spojrzenie...
darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

To na tyle... kolejne spotkanie z morzem pewnie za kilka lat...

Dzięki za wsparcie :*
Buśka :*

8 Comentários:

Costa pisze...

Czaderskie fotty ;) A jaki fajny Pan tam z Tobą był fiuu fiuu
Buziaki

Bea pisze...

zielona, aż sie chce nad morze jak patrzę na te fotki (a fanką morza nie jestem ;))

Zielona pisze...

Dzięki :) Humor wraca jak się czyta takie komentarze :*

Bea- ja za morzem też nie przepadałam bo bałam się kąpać... ale jakoś w tym roku było nieźle :)

Anonimowy pisze...

Super Fotki. Ja nad morzem to chyba wolę jak jest taka pogoda hmmm... jakby przed burzą, wtedy wszystko nabiera niebywałej ostrości. Zdjęcia z łódką i z ptakiem na niebie piękne (oj chyba będę Cię prosiła o udostępnienie tego nieba do zabawy w PS-ie). No i z Ciebie jaka laska - ciałko, że mniam po prostu ( i proszę nie doszukiwać się jakichś podtekstów ) :-)

Zielona pisze...

Oj dzięki :*
Nie wiedziałam że tak mogą się spodobać te fotki :) :)
Niebo chętnie udostępnię ;)Podaj tylko maila a będzie Twoje ;P Z ciekawością zobaczę efekty !!

Yoasia pisze...

fiotki bardzo mi sie podobaja i tez az zateskniłam gdzieby gdzies pojechac. ech nostalgi amnie naszła ...

a ciałko no......... :P

aaaasssssaaaaa pisze...

o jakie cudne fotki:)
o a jak mi się do morza chce..........

Renny Berryboar pisze...

Ahhhh... morzeee.... rozmarzyłam się :) Słodkie z was Pysiaki :P Pozdrawiam :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO