niedziela, 17 sierpnia 2008

Wakacyjny album

W końcu mogę pokazać to co robiłam przez ostatnie 2 tygodnie ;P Z przerwami oczywiście ;)

Album z fotkami z tegorocznych wakacji będzie prezentem dla Roberta na urodzinki :) :) He he już niedługo będzie miał 2 z przodu ;)

No to lecimy - ostrzegam duuużooo tego :)

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Jeśli chcecie zobaczyć większe zdjęcia klikajcie na miniaturkę :) A jak Wam się nie chce to zapraszam na forum do mojej galerii :) :)

Pozdrawiam :*

11 Comentários:

Pejtoon pisze...

Witam po raz pierwszy :) Piękny ten album, idealny jako prezent.
Mam małe pytanie, jako, że jestem początkująca .. bazę na album kupiłaś czy zamówiłaś? oczywiście odpowiedz, jeśli to nie problem :)
Pozdrawiam
MS.

Costa pisze...

Podziwiałam juz na forum.. ale przyleciałam i tu ;D ślicznie Ci wszystko wyszło !!! Nie musi być naćkane dodatkami żeby było fajnie !

Ana pisze...

Wow Zielona!
ale ty tam te zdjęcia upchałaś!
ja to w zasadzie ciężko mieszczę jedno, a ty po 4, 5!
jestem pełna podziwu, strasznie podoba mi się ten albumik:)

gulka pisze...

Fajnie wyszedł. :) Zdjęcia same w sobie są ozdobą.:) Nieprzeładowany, spokojny, śliczny.

Zielona pisze...

M.S- dziękuję :) :* Bazy nie kupowałam, otrzymałam ją dzięki uprzejmości Marszy:) Ona ją sama bindowała. Gotowe bazy można kupić u Gizmo :)

Costa- dzięki :* miło że chciało Ci się zostawić 2 razy komentarz :) :)

Lara- bo tak miało być ;P :*

Gulka- dziękuję ślicznie :*

Anonimowy pisze...

Album piękny, a i zdjęcia super!
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Bardzo ładny, brawo!

Anonimowy pisze...

rewelacyjny ten albumik jest!!!

Costa pisze...

jak mnie coś podoba to wracam jak nie zapłacony weksel ;D

Renny Berryboar pisze...

ny Album :) Uchwycający miłe wspomnienia :)

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

piękny ten album! kiedyś też chciałam zrobić coś podobnego ale nie mam takich zdolności do ozdabiania kolorowymi papierami i ozdobami. a z fimo raczej nic z tego by nie wyszlo hihi (;

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO