piątek, 12 września 2008

Kartki

Już nie pamiętam kiedy ostatnio coś zrobiłam :/ Siedzę od wtorku w domu ze skręconą nogą i się ochrzaniam lekko mówiąc... Nie mam ochoty na scrapowanie :/ To chyba dołek twórczy :( Nie mam prezentów dla solenizantów... będą, ale opóźnione gdy tylko wena przyjdzie. Nie chcę robić nic na siłę. Martwię się o nogę i o to czy w poniedziałek będę w stanie iść na egzamin :/ Heh... zawsze muszę mieć pecha...

Ok koniec biadolenia bo do niczego to nie prowadzi.
Mam kartki, których jeszcze nie pokazywałam :)

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Muszę się chyba wziąć w garść...
Buźki :*

14 Comentários:

Juunka pisze...

Musisz!!! Musisz się wziąć w garść, koniecznie :) Pomalutku się pozbierasz :) A póki co - mam nadzieję, że polepszy Ci to humor - zajrzyj na mojego bloga :)

Ana pisze...

mam nadzieję że na egzamin będzie już ok:*
a kartki cudne:)

gulka pisze...

No weź zielona, chyba się nie dasz takiemu głupiemu dołkowi, możesz go zdeptać zdrową noga nawet :) Trzymaj się ciepło i wracaj do pionu :)

Anonimowy pisze...

Nieraz przychodzą takie chwile, które wpędzają nas w "dołki", ale na szczęście mijają.
Życzę zdrowia i napływu weny twórczej:)

agnieszka pisze...

wrzesień przyniósł doły co 2 scraperce.....nie ma sie co zamartwiać...będzie lepiej skoro teraz tak do kitu. Życzę, zeby jednak egzamin mógł sie odbyc z Twoim udziałem....silna jesteś i dasz radę...trzymam mocno kciuki :*

Costa pisze...

trza się zebrac w sobie i niedawać temu co złe... pamiętaj zawsze po tych gorszych chwilach nastepują te lepsze... bedzie dobrze tylko musisz być cierpliwa. Trzymam kciukasy za egzamin..
młła

truskawkaM pisze...

Ty mi tu nie biadol ! rozkładaj majdan scrapowy i do roboty ! :P

aaaa i słodkie karteczki :)

LaLi pisze...

Jak się uśmiechniesz, nawet wbrew temu co czujesz, to gwarantuję Ci (sprawdzone!), że świat wyda się piękniejszy :)
Pozdrawiam cieplutko!

Nowalinka pisze...

Trzymaj się jakos Marlenko, nie daj sie złemu...
Kartki fajne a ta z małpka to juz w ogóle zajefajna! :)

Pejtoon pisze...

wszystkie ładne, ale ta z małpką boska .. może dlatego, że kocham małpki :D

Renny Berryboar pisze...

Ojej! Przykro mi z powodu Twojej nóżki :( Trzymam kciuki za zdrówko i... głowa do góry! Tam pewnie gdzieś wisi Twoja wena w powietrzu :)

magdalena pisze...

ta z małpką boska jest!! i głowa do góry!!

EWA pisze...

Marlena-pozdrawiam serdecznie!! Małpa na karteczce świetna!!!

a.batory pisze...

no tak ! musisz wziąśc sie w garśc , bo ja chcę oglądać więcej Twoich kartek:)
słodkie obie!

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO