niedziela, 26 października 2008

Zostałam wywołana do odpowiedzi

*1.O jakiej porze dnia czytasz?
Najczęściej wieczorem ale jeśli książka mnie na prawdę wciągnie to potrafię czytać cały dzień :)

*2.Gdzie czytasz?
Leżę na łóżku w swoim pokoju.

*3.Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu?
Najczęściej na boku ;P Podpierając głowę ręką

*4.Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Romansidła ;P i książki młodzieżowe

*5.Jaką książkę ostatnio kupiłaś?
Niestety były to podręczniki...

*6.Co czytałaś ostatnio?
Nie pamiętam tytułu... :(

*7.Co czytasz aktualnie?
"Przedwiośnie" i nawet nie jest takie złe ;)

*8.Używasz zakładek czy zginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek to jakie one są?
Nigdy nie zaginałam rogów i nawet nie przyszło mi do głowy że można tak robić ;) Używam zakładek które dostałam od koleżanek scraperek :*

*9.Co sądzisz o książkach do słuchania?
Jeszcze nigdy takie nie słuchałam, więc nie mam zdania.

*10.Co sądzisz o ebookach?
Chyba wolę tradycyjne książki

Nie wiem kto jeszcze nie odpowiadał na te pytania a nie mam czasu szukać takiej osoby dlatego się wyróżnię i nikogo nie wywołam ;) Chętni niech sami to zrobią :)

Pozdrawiam :*

2 Comentários:

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

hej! niestety skończyły mi się bigle i szpilki, więc czekam na przesyłkę. ale nie martw się-cały czas pamiętam o wymianie, mam już pomysł na sówki. mam nadzieję, że wyjdzie dobrze i Ci się spodoba. jak tylko skończę dam znac i wymienimy się adresami.
serdecznie pozdrawiam! (:

Zielona pisze...

Ok w takim razie cierpliwie czekam :) :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO