sobota, 29 listopada 2008

Jestem poza wszystkim...

Ostatnio czuję się jakbym była wyłączona z życia. Niby coś tam robię, ale tak jakby robił to ktoś inny ;)
Pokazuję starocie, które czekały na swój czas. Nic nadzwyczajnego. Proste karteluchy ;)

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

I kartka na Chrzest robiona na szybcika dla szwagra ;) Tutaj należą się podziękowania dla Zuzi :* dzięki słońce :)

darmowy hosting obrazków

Suszą się także kolejne sowy, więc niedługo pokażę :)
Buziaki :*

5 Comentários:

Strawberry pisze...

świetna kartka... fajne kolorki :)
wyzwałam Cie na swoim blogu :)
http://strawberry-iwonka.blogspot.com/

Bea pisze...

Hej :) Cieszę, się, że dotarła przesyłka i ucieszyła Cię :)
Przepraszam, za tak długie czekanie ;) Pozdrawiam, Bea

Marsza pisze...

Kartki śliczne Marleno!
HTML natomiast to i dla mnie czarna magia;)
Zobacz na tej stronie:
http://www.thecutestblogontheblock.com/backgrounds.php?cat=39
Tutaj są tła na Bloga!
Wystarczy jak klikniesz w to co się podoba, skopjujesz Kod do danego tła i wkleisz na Blogu jako nowy element. Dodając to jako kody HTML/JAVA. Gdyby był kłopot napisz do mnie na GG!!! Pozdrawiam Serdecznie;)

Niebiesko_Oka pisze...

Karteluchy sliczniusie!!!
kolorki mega pozytywnie nastrajające :D

Yoasia pisze...

slicznie slicznie:)
a ja zapraszam do mnie po taki mały drobiazg:* za to ze jestes

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO