niedziela, 15 lutego 2009

Mix

Ostatnio nie robię nic nadzwyczajnego...
Nie miałam jak przez remont. Ściany jeszcze nie pomalowałam, więc się nie pochwalę... Zrobiłam jeszcze kilka kartek ale wyszły w świat zanim je obfociłam :/ Skleroza... Myślałam, że mam je już na aparacie...
Znalazłam jeszcze kilka fotek drobiazgów na dysku, których nie pokazywałam.
Zrobiłam sobie takie komplety spinaczy ;P
I jeszcze dwie nowe sowy w końcu pomalowane :D Kolejna partia czeka na dostawę farb w hurtowni papierniczej...


9 Comentários:

stokrotka pisze...

Sowy bajeczne!!!!!!
Pozdrawiam!!

Drycha pisze...

świetne spinacze

Fioletowe poddasze pisze...

Sówki cudowne! I świetny pomysł z tymi spinaczami. Zapraszam do siebie, czeka tam mały notesik dla chętnych.

Michalina pisze...

Zakochana sowa jest przecudna ! :D

Magda Bolinska pisze...

ooooo jakie bossskie sowki :D:D

EWA pisze...

Ale fajne sowy!! spinacze również:)-pozdrawiam !

Ewa Kierzek pisze...

Sowy słodziaśne :)

Mxsia pisze...

piękne sowy ;))

zapraszam do mnie:
www.mxsia.blogspot.com

Beata_Papirell pisze...

o jakie wesołe spinacze... moje wszystkie smutne, czarne... pozwolisz że się "zainspiruję"? :) sówki genialne

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO