niedziela, 19 kwietnia 2009

Mam nowości

Udało mi się spełnić świąteczne postanowienie ;) Obiecałam sobie, że w święta się rozluźniam i nie myślę o szkole... Udało mi się w połowie ;) Co prawda zrobiłam trochę zadań z matmy ale udało mi się też zrobić kilka kartek :) Oto one:

Skończyłam też dawno zaczęte scrapuszko...

Poza tym zobaczcie jakie słodkości można wygrać u:


- Latarni morskiej- zestaw zaprojektowanych przez nią papierów!!

- Bev
Cards and a Cuppa
Carol
Artistic Stamper
charmedstamps
Joanie
Inked inspirations
Kath
Irina
Kristy
Jedit

Trochę dużo tego... ;P Ale czemu nie próbować? Ostatnio mam dużo szczęścia to może i tu się uda :)?

Może komuś z Was też się poszczęści?
Pozdrawiam Zielona :*

7 Comentários:

Monika Skrzypek pisze...

Karteczki trzecia i ostatnia - moje faworytki! No świetne po prostu :-)

Berberis pisze...

Świetny karteczkowy wysyp :))
Każda fajna, jażda ma coś w sobie - ale moją faworytka jest nr 2 :))

Drycha pisze...

widzisz, a ja w drugą stronę...
żebym ja o szkole pomyślała choć trochę... to by było dobrze...

magdalena pisze...

trzecia zdecydowanie trzecia! jest świetna!

Nowalinka pisze...

kartki świetne, moje faworki to 2 i 3 od góry :))
Ciesze sie, że znalazłaś czas na tworzenie :)

Rachel pisze...

oj kolorowo u ciebie..:)pozdrowionka!!:)

slodqa pisze...

Na moim blogu czeka na Ciebie niespodzianka :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO