wtorek, 26 maja 2009

Udało się :)

Wiedziałam, że jak brat wróci to naprawi neta ;) ! Pyskaty jest jak nie wiem co, ale w tych sprawach się przydaje :D

Na początek kolejne kartki :)

Pierwsza nadaje się na powitanie małego chłopca :) Ten papier dłuuugo musiał czekac na wykorzystanie, ale w końcu do mnie przemówił :D

Druga jest bardzo prosta ale jakoś nic już mi do niej więcej nie pasuje :(


Jutro wybieram się na spotkanie do łódzkiego Uroczyska :D Jestem podekscytowana ale też zdenerwowana ;) Dziewczyny poznałam już dawno temu. Długo zwlekałam z wizytą u nich- a to było mi głupio, a to dużo nauki, wyjazdy na wakacje- ciągle coś :/ Teraz mam już wakacje :D Jestem po maturach i postanowiłam sobie sprawić nagrodę ;) Jest nią właśnie to spotkanie. Po pierwsze będzie sprawdzeniem moich umiejętności poruszania się po mieście, którego zupełnie nie znam( z mapą w torebce i końcem języka za przewodnika ;) Po drugie przełamaniem mojej nieśmiałości wobec osób które mało znam. A po trzecie okazją wyrwania się spod oka R. ;) Z tym ostatnim żartowałam :) Cieszę się bardzo na tę wycieczkę :D

Gratuluję osobom, które przeczytały mój wywód ;P

Papa
Kolorowych snów ;) :*

7 Comentários:

Bea pisze...

Marlena, Ty się nic a nic nie bój!!! ;)Przyjeżdżaj do nas śmiało ;)

Zielona pisze...

Zaraz wychodzę na autobus ;P :D
Tylko ten wiatr... ehh. A u Was jaka pogoda :)?

coco.nut pisze...

gratuluję matury!!!

kartki świetne, tej drugiej nic nie brakuje podoba mi sie ogromnie!

Joasiunia:) pisze...

Świetne karteczki!:) A ta druga właśnie taka urokliwa bo taka skromniutka:):):)

Monika Skrzypek pisze...

Pozdrów me miasto rodzinne!
A ta skromniutka najbardziej mi się podoba :-)

Asia i anioły pisze...

Karteczki prześliczne. kiedyś bawiłam się w robienie ale zrezygnowalam:)
Pozdrawiam

Kamila pisze...

bardzo fajnie, że przyjechałaś, nie było widac, że zdenerwowana ;) my przecież w ogóle nie jesteśmy straszne. Zapraszamy częsciej :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO