czwartek, 18 czerwca 2009

Mix wzorów i kolorów

W ostatnim czasie powstało kilka kartek różnych różniastych ;) Nie są za bardzo powiązane ani tematycznie ani kolorystycznie, ale każda mi się podoba na swój sposób :)

Szczególnie mocno chciałam podziękować Monie( nie wiem czy tu zagląda) :* :* Nie spodziewałam się, że dostanę cokolwiek... a dzięki Tobie mam okazję poeksperymentować z malowaniem obrazków czy tworzyć piękne kartki z wykorzystaniem wycinanek :* :* :* Niebawem się odwdzięczę ;P

No więc zaczynam:

I taki retro? komplecik :)

Jeśli przetrwałeś do końca tej notki to byłoby mi miło gdybyś zostawił/a komentarz :)

Pozdrawiam :*

15 Comentários:

kasia | szkieuka pisze...

bardzo fajne karteluchy! musze poeksperymentowac kiedys z tym "wysokim" formatem... A te koty to pieczatka czy papier?

Kayla pisze...

Bardzo fajne prace. Najbardziej mi się podobała ta zielona kartka i ostatni komplecik.

Joasiunia:) pisze...

Nonono cudnie:):):) Wszystkie bardzo ładne:)

Zielona pisze...

Kasiu te kotki to papier z tesco :) Takie zestawy do pakowania prezentów były kiedyś i ostatnio też widziałam :)

Dziękuję :* :*

cwasia pisze...

Wszystko śliczne! Ale zielona kartka i komplecik naj naj!

Ana pisze...

przetrwałam, więc piszę, że wszystkie śliczne:*!

Dana Solmilar pisze...

Bardzo ładne kartki.
Pozdrawiam wakacyjnie:)

Natalia pisze...

Zwariowałam jak zobaczyłam ten komplecik retro,jest przepiękny po prostu:)
Karteczki też cudniaste:)

Luna77 pisze...

Śliczne karteczki! Każda wyjątkowa! :)

cub@_libre pisze...

Wszystkie bardzo urocze!! Nie będę oryginalna, jak jednak wyróżnię retro komplecik, bo urzeka niesamowicie!! Fajny pomysł i wykonanie.

Jaszmurka pisze...

Zielona powracaaaaa 8)

:*:*:*

Anonimowy pisze...

Thanks for the wonderful help!

a nice and in-depth analysis of your suggestions are practical. what i feel is one should start it with from

i respectfully thank you for tons of meningful message you sent in

This post rocks. You took our conversation from that podcast and made it incredibly clear. I’m going to practice it so I can be much more eloquent.
ed hardy


Well i’ve experienced this here.

Hi I was so surprised to discover what was causing the problem.

This is brilliant. I’ve experienced this as well

Jowita pisze...

Sliczne karteczki, a komplecik retro fantastyczny

Ania Komenda pisze...

Bosze, jakie te zwierzęce piękne. Jako psiara preferuję tą z łaciatymi psiskami ale ta kotkowa też cudna.

Songaja pisze...

Bardzo ładne rzeczy robisz. Będę do Ciebie zaglądać. Dziękuję za odwiedzenie mojego blogu. Pozdrawiam

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO