piątek, 5 czerwca 2009

Ptaszkowe szaleństwo

Papier z ptaszkami jest taki słodki, że nie mogę się powstrzymać przed jego używaniem... Żałuję teraz, że kupiłam tylko jeden arkusz :/
Kolejne karteluchy w kolejności ich powstawania:
Kompozycja pierwszej tak mi się spodobała, że powstała podobna w wersji niebieskiej
A na koniec jakoś tak różowy papier w damaski położył się koło czarnego kartonu... I musiałam zrobić w ekspresowym tempie jeszcze jedną :)

Zapewniam, że powstaną kolejne takie proste, ale według mnie urocze kartki :D

PS. Filka rozdaje słodkości. Gratulacje z okazji otwarcia nowego sklepu :D
Bardzo mnie cieszy ta wiadomość, bo wiadomo- konkurencja równa się niższe ceny i promocje ;)
sklep

Skusiłam się też na przydasie do filcowania u Oli.
Długo już o tym myślę, ale zawsze wolę wydać kasę na przydasie scrapowe ;) Może to właśnie będzie ten moment?

Buziole :*

8 Comentários:

Luna77 pisze...

Bardzo ładne karteczki:)

Joasiunia:) pisze...

Wow!!! Rzeczywiście papier ptaszkowy jest świetny!!! I kartki cudne!!!:):):)

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

te ptaszki są urocze. mimo że bardzo lubię połączenie zielonego z żółtym to najbardziej podoba mi się połączenie tego papieru z niebieskim.

Peninia / Gosia pisze...

papier ptaszkowy jest prześliczny...Karteczki wyszły urocze:)pozdrawiam*

Fioletowe poddasze pisze...

Super wykorzystałaś ten papier :)

Zielonooka pisze...

oooooooo! dawno tu nie byłam. piękne karteczki!
masz rację, że czarny i róż świetnie do siebie pasują:)
pozdrawiam:*

Lamarta pisze...

Papier ptaszkowy słodki jak cukierki, bardzo ładne karteczki!
Ja tez poluję na Oli przydasie, choć obawiam się, że nie mam duzo szans;)

Nulka pisze...

mega słitaśne!
podbiły me serducho :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO