niedziela, 20 grudnia 2009

Moje wyobrażenie Świętego Mikołaja

Tak brzmi tytuł wyzwania Scrapujących Polek :P

Co prawda kartka powstała wcześniej niż wyzwanie ale idealnie podpasowała :D


I wiecie co Wam powiem?
Muszę ponarzekać... bo zrobiłam tyle kartek świątecznych, że masakra a osobiście wcale tych świąt nie czuję... :(
Ten weekend spędziłam na uczelni..., więc co za tym idzie nie mam nawet posprzątane w pokoju na święta :( Wszystko zostało na głowie mamy...
Miałam w planach pierniczenie... pierniki będą chyba na Sylwestra :P I ogólnie to jestem taka zakręcona...
No dobra... koniec marudzenia.

Na osłodę jeszcze kilka cukierków tradycyjnie ;)

* Craftshop chce komuś sprezentować bon
*
I lowe SCRAP obchodzi urodziny :) Przyznam szczerze, że dopiero niedawno udało mi się zebrać pieniążki na zakupy i to były moje pierwsze zakupy... (zawstydzona) ale były to moje najlepsze dotychczasowe zakupy scrapowe!! Papiery są rewelacyjne i na pewno skuszę się na następne kolekcje!!
Nlka ogromne gratulacje i powodzenia w działaniu :*

* Rybiooka też rozdaje prezenty

A na zakończenie życzę udanych i spokojnych przygotowań do świąt :*

Buziole
Zieloniasta :P

3 Comentários:

Ania Komenda pisze...

Mikołaj w mojej głowie tez wygląda podobnie :D
ja też zupełnie Świąt nie czuję, chociaż mikrochoinka stoi już u mnie ze 2 tygodnie...
ale kartkę tylko jedną ustrugałam :)

Nowalinka pisze...

Nooo, Mikołaj rasowy i widać radosny :) Fajna kartka :)

Joasiunia:) pisze...

Wooow śliczna karteczka:)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO