środa, 9 grudnia 2009

Na czerwono i zielono

Pierwsza kartka, którą dzisiaj wstawię miała być kartką na podstawie tej mapki ze scrapmapek

Podobieństwo jest mocno naciągane... ale kto powiedział, że mapki trzeba idealnie odwzorowywać :P?
W użyciu oczywiście piękny papier ILS z kolekcji Herbaciany ogród :)

Druga, trochę mroźna:
z papierów od Oliwiaen :* nie znam pochodzenia :(

Zostało mi jeszcze kilka kartek świątecznych do pokazania, ale to następnym razem :P Na nich moja świąteczna produkcja miała się zakończyć, ale po dzisiejszej owocnej sprzedaży w pracy mam zamiar zrobić jeszcze kilka jeśli zdołam :D

Buziole :*

7 Comentários:

Nowalinka pisze...

No tak, mapki nie muszą być aż tak dokładne, fajne kartki zrobiłaś :)

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

oj tam, mapka. kto by się nią przejmował ;P

Joasiunia:) pisze...

Świetne kartki!!!

ALEXLS pisze...

Super karteczki! Nie dziwie sie ze poszly do ludzi ;)

Ania Komenda pisze...

oj tam nie dokładnie odwzorowana mapka.. grunt, że karteczka śliczna :)

Betsypetsy pisze...

Druga kartka to moja faworytka :)

Anonimowy pisze...

Wesołych Świąt!!!

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO