środa, 2 grudnia 2009

Święta z Tildą

Ajj... znów czas mnie goni :( Nauki mnóstwo- zaczęły się kolokwia... oprócz tego praca i właściwie na nic nie mam czasu.
Kartki świąteczne zrobione już jakieś dwa tygodnie temu... Niebawem pojawi się na blogu kolejna porcja tylko nie mam cierpliwości do wrzucania fotek :/


W kartkach wykorzystałam papiery ILS- Nula buziole dla Ciebie kochana :* Papiery są rewelacyjne!!! I oczywiście gratulacje dla projektantek ;)


Papiery dopełniłam srebrnym tuszem przez co kartki ślicznie się skrzą brokatem :) :)

Tildy dostałam od Mony :* Dziękuje raz jeszcze :)

Dziękuje za uwagę :P
Pozdrawiam :*
Zieloniasta :)

PS.
*Marika chce się "pozbyć" cudnego misia
*EkspArt organizuje candy, w którym do wygrania kolczyki
* u Patis też coś do wygrania :)

4 Comentários:

maj. pisze...

Wesolutkie :)))

Joasiunia:) pisze...

Ależ cudna kartusia!

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

kartki zimowa i świąteczna. bardzo ładne. świetne są te śnieżynki na pierwszej (:

Niebiesko_Oka pisze...

przeurocze karteluchy!!!
mega optymistyczne i ciepłe.

:D

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO