wtorek, 23 marca 2010

Lady in blue

Zrobione kartki wciąż czekają na zdjęcia... Już trzeci tydzień siedzę w domu i mam dosyć!! Na szczęście już wiem, że od 1 kwietnia wracam na staż :) Wytrzymam... ktoś by powiedział, że super bo mam czas na hobby! Owszem, czasu mam mnóstwo ale już nie mam takiego zapału jaki był w pierwszych wolnych dniach...
Jedyne co robię w międzyczasie to kolczyki. I nawet wiem dlaczego to przychodzi mi z łatwością!! Gdy robię kartki czy scrapy to później 15 minut sprzątam bałagan... a jak robię biżu to sprzątanie to góra 3 minuty :P
Ale już nie marudzę tylko pokazuję co mam:

Dzisiaj na niebiesko :P A co! Najbardziej mi się podobają :) :)

Buziole dla wszystkich zaglądających a szczególnie dla komentujących :*

11 Comentários:

klaudyna pisze...

Jakie śliczne, te pierwsze dla mnie naj, naj... ;)

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

niebieski ostatnio wraca u mnie do łask, więc jestem na tak (;
bardzo ładne kolczyki (:

Nowalinka pisze...

Fajne niebieskie, te drugie jak dla mnie :)

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Śliczne są ! a te drugie naj, naj...

u Alojka pisze...

o znowu blog z pieknymi wyrobami. Trzeba zagladac

Unknown pisze...

Jakie ładne kolorki!:)

Artsandra pisze...

swietne są! Taki energetyczny ten niebieski:) Wiosenny:)
A jak nie masz zajęcia to wpadnij do Łodzi, do mnie:) Już ja Cię zmobilizuję do roboty:)

Fioletowe poddasze pisze...

Piękne! Super kolorki :)

Niebiesko_Oka pisze...

Ależ niebiańsko się u Ciebie zrobiło ;).
Wszystkie cudne, ale najbardziej podobają mi się środkowe.

Mrouh pisze...

Oj, tak, im człowiek ma więcej roboty, tym łatwiej się zorganizować i znaleźć czas i bardziej cieszyć się swoim hobby. Fajne kolczyki, piękne niebieskości!

G-a pisze...

Trudno wybrać które naj, bo wszystkie są śliczne.

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO