środa, 28 kwietnia 2010

Zatrzymać czas...


bo leci zbyt szybko :/
Tym bardziej, że ja należę do leniwych osób, które żeby się za coś zabrać muszą dostać kopa... albo musi nastać dzień w którym praca musi być gotowa ;)

Tym właśnie sposobem udało mi się ostatnio trochę stworzyć... Mama załatwiła mi zamówienie na dwie kartki na Komunię a koleżanka z pracy poprosiła o dwa komplety biżuterii :) I oczywiście wszystko na już!!

Dzisiaj pokażę tylko kartki :P
Pierwsza- beżowa powstała jako prototyp/propozycja
Podobała się, ale... miały być podobne tylko z niebieskim akcentem( Komunia chłopca) Te już mi się mniej podobają ale powstawały pod ścisłym okiem mojej mamy, która miała w głowie dokładne wytyczne koleżanek...
We wszystkich użyłam papieru z Herbacianego Ogrodu, kilka kwiatków, ćwieków i pudru do embossingu z scrapcomu :)

A wiecie co mnie najbardziej drażni w robieniu kartek komunijnych? To, że trudno jest zrobić coś czego jeszcze nie było! Każda kartka ma ten sam motyw przewodni... i mimo, że mam w głowie kartki wielu scraperek to staram się robić swoje! A mimo to mam wrażenie, że każda z nas, która zrobiła kartkę podobną do innej może zostać posądzona o plagiat... :/

To tyle na dzisiaj.
Papatki :*

4 Comentários:

Niebiesko_Oka pisze...

Kartki niczego sobie!
Mnie jednak najbardziej podoba się pierwsza wersja :).

Unknown pisze...

osobiście nie lubię robić coś na zamówienie, bo to nigdy nie wiadomo czy się spodoba, wolę coś zrobić pokazać i jak się spodoba to ktoś kupuje, a jak nie to nie kupuje
bo ludzie często mają wyobrażenie o innej kartce, ja coś robię a oni z grzeczności nic nie mówią

więc podziwiam bo karteczki ładniuchne

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetne karteluchy!!!
Proste i eleganckie :)
:***

vena7 pisze...

Karteczki są wspaniałe .Bardzo podoba mi się nr 1.pozdrawiam

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO