sobota, 1 maja 2010

Czarne i dłuuugie...+ wymianka

Oczywiście kolczyki :) :)
Zrobione specjalnie dla Gosi :* (buziaki kochana choć nie wiem czy tu zaglądasz...)
Są długaśne :) Bo takie chciała :P
I jeszcze zawieszka, która miała być kolczykami ale...
popsułam drugiego koralika a miałam tylko dwa :P


Na zakończenie
OGŁOSZENIE

Niedługo zostanę chrzestną i z tej okazji oprócz pieniążków i tradycyjnej wyprawki chcę małemu podarować coś handmade. Na pewno zrobię album, ale myślałam też o maskotce-króliczku jakie widzę na blogach niektórych z Was :)
Dlatego proponuję wymiankę jeśli ktoś jest chętny :)
Od siebie proponuję coś z biżuterii albo kartki/albumy itp.
Do wyboru coś co już powstało i przypadło komuś do gustu albo coś na specjalne zamówienie :)
Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie :P ?

Miłej soboty życzę :)



4 Comentários:

Artsandra pisze...

Jeśli chodzi o króliczka to niestety nie pomogę bo talentu do szycia to ja nie mam:)
Kolczyki świetne! Uwielbiam takie długi dyndające:)Tylko może niekoniecznie czarne:P

A Ty szykuj się, bo moge Cię już oficjalnie zaprosić do Łodzi! Od 20maja rozpoczynam moje najdłuższe w życiu wakacje!:) Mam wielką ochotę się z Tobą zobaczyć, już zaplanowałam kilka miejsc które mogłybyśmy odwiedzić, kilka ciekawych zajęć:) I tak, odbiorę Cię z dworca:)

Artsandra pisze...

No tak! Racja! Zupełnie nie pomyślałam o Twojej sesji!
W takim razie odezwij sie jak tylko się z nią uporasz:) I ja również życzę powodzenia!
A spotkania już nie mogę się doczekać!

Artsandra pisze...

O Boże! W trakcie to strasznie może nie było, tylko na podstawowym polskim stresik był:P Póżniej już się wszyscy rozluźnili!:)
Ale kurde strasznie jest nadal. Mam już z głowy pięć egzaminów, a właściwie tylko z jednego jestem w miarę zadowolona (z matmy- o ironio losu!)
W każdym razie, dla mnie to ta matura to jakiś poroniony pomysł! Odetchnę 12.05- po ustnym polskim.
A jak sesja?:)

Halina pisze...

Śliczne sa.

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO