niedziela, 16 maja 2010

Mozaikowe szaleństwo

Już baaardzooo dawno zazdrościłam Nulce świetnych mozaik :)
Myślałam, że są one robione w programie graficznym i to mnie trochę odstraszało... myślałam, że zajmuje za dużo czasu. A okazało się to zadanie dzięki świetnej zabawie zapoczątkowanej przez 2:16 banalnie proste!!
Więcej dowiecie się tutaj
A kto jeszcze nie widział niech zajrzy tu

A to moja pierwsza mozaika:
1. Marlena Shaw, 2. Mini Pizzas, 3. Polish F-16, 4. 3 different pink eyechips, 5. Dr.house, 6. Coke Side of Life: Coca-Cola Art Remix, 7. Sinay desert, Egipt, 8. "Halwa" (chałwa), 9. Hello everybody!, 10. The Fun Zone, 11. Lazy, 12. Forest [Zielona Góra - My city]

The Questions: (my answers)
1. What is your first name? (Marlena)
2. What is your favorite food? (pizza)
3. What high school did you go to? (Łask)
4. What is your favorite color? (pink)
5. Who is your celebrity crush? (dr house ;)
6. Favorite drink? (cola)
7. Dream vacation? (Egypt
8. Favorite dessert? (halva)
9. What you want to be when you grow up? (of stewardesses)
10. What do you love most in life? (fun)
11. One Word to describe you. (lazy...)
12. Your flickr name (zielona)


Baaardzo mi się podoba takie mozaikowanie ;)
Buziole :*

3 Comentários:

Nowalinka pisze...

Świetna ta mozaika, fajne fotki wybrałaś :)

Renewarte pisze...

z okolic? czyli? :)

Renewarte pisze...

Zelów mniej więcej wiem gdzie jest. :D Starałam się podpytać mojego męża gdzie jest Czestków i ile kilometrów od Łasku to mi powiedział, że mniej więcej koło Zelowa, ale moja orientacja w terenie jest słaba, dobrze, że orientuję się gdzie jest centrum Łasku. :) Hym,żal by mi było z Łasku się wyprowadzać... Ehhh ale miło, że jest ktoś w moim wieku blisko mnie kto się rękodziełem interesuje :)

cieplutko pozdrawiam!

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO