czwartek, 24 marca 2011

Na szybko

Jestem zarobiona przez ostatnie zamówienia na allegro :)
Ale, jako że poczułam wiosnę i powstała taka bardzo energetyczna bransoletka to podzielę się moją pozytywną energią :D

Przy okazji biorę udział w konkursie na blogu Pasart
Będę wdzięczna za głosy gdy pojawią się już prace konkursowe :)

A teraz tak na szybko chciałabym podziękować Filasi- mojemu przewodnikowi po Łodzi za doprowadzenie mnie na Scrapowisko ;)
Bardzo miło było poznać Was dziewczyny!!
Szkoda tylko, że nie miałyśmy odwagi zagadać do każdego kogo rozpoznałyśmy...
Marszo- dziękuję za propozycję podwiezienia i przepraszam za odmowę, ale sama rozumiesz ;)
Nulka- super było w końcu zobaczyć Cię na żywo :) i obiecuję poprawę ;)
dziękuję każdemu z kim mogłam zamienić chociaż słowo :) dla takich nieśmiałych ludzi jak ja to na prawdę ciężko zagadać gdy się wpada w połowie spotkania, tym bardziej że wiele z Was już się zna i tworzycie "zamknięte grupy". Tym jestem troszeczkę rozczarowana ale i tak było SUPER!!

I jeszcze słowo do Jaszmurki - uciekłaś nam!!

Pozdrawiam naładowana wiosennymi promieniami :)

3 Comentários:

Yoasia pisze...

Piękna i pełna energi.... te barwy ba 100% dadzą zapomnienie o zimie. Niesamowite robisz drobiazgi...
całuski:*

Nulka pisze...

ty tam wiesz, ja oko na maroko mam
okres wydłużam do połowy kwietnia maupo ;p

i Ciebie wreszcie fajnie było pomacać na żywo, Filasię też :) choć dalej jestem w lekkim szoku co do Waszego wzrostu ahahahah
buziol

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudna jest!!!
Bajecznie kolorowa :) sama radość :D
:*

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO