poniedziałek, 3 października 2011

Rzemyki ♥

Miłość rzemykowo-sznurkowa wciąż trwa ;)

Zeberka:
Z zawieszką, słonik:
Charms- zegar:
Charms kwiat i motyl
Charmsy dla miłośniczek kotów :)
Za mną pierwszy weekend na uczelni... jestem zła strasznie bo wykładowca mający mieć z nami seminarium tak po prostu oddał nas komu innemu... więc jaki był sens robienia paniki związanej z rejestracją na seminaria przez system informatyczny bodajże w kwietniu skoro i tak nie jestem u tego u kogo chciałam... ? Ajj :/ Aż nuż się otwiera w kieszeni... płacę niemałe pieniądze za szkołę a nawet o takiej rzeczy nie mogę zdecydować! No! Wyżaliłam się a teraz czas do pracy ;)

Dziękuje za wszystkie komentarze pod ostatnią notką :) Nie wiedziałam, że zakładki spotkają się z taką akceptacją.

Pozdrawiam :)

6 Comentários:

SweetCandyDreams pisze...

ladne są :)

Fabrizia Spinelli pisze...

You've got talent, this are fab! Take a look at my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

Cosa mi metto???

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Super!!!
:*

Mona_63 pisze...

łaadne!!!

berry pisze...

są świetne ;)zapraszam !

Katsuumi pisze...

Śliiiiczne są! ;)

Zapraszam Cię serdecznie (i wszystkich, którzy mają ochotę ;) do udziału w konkursie na moim blogu- do wygrania BONY NA BUTY ze sklepu Merg.pl! :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO