niedziela, 13 listopada 2011

Heh...

Jestem wściekła, zła, zdenerwowana, zrezygnowana i w ogóle nastawiona bardzo pesymistycznie :/
A to wszystko przez jedną złą wiadomość :(

Odreagowuje ją wyżywając się pracą...
Dlatego dziś kolejne zaległe biżuty

Komplet w kolorze, którego nazwę znalazłam jako błękit królewski :)
Eleganckie- może będzie komuś rozświetlał tzw " małą czarną" ?

Bransoletka mam nadzieję równie stylowaKolczyki bez kompletu z koralików ceramicznych:
I troszkę fioletów
Pleciony naszyjnik waniliowo- śmietankowy z drewnianych kul na fioletowym sznurku jubilerskim

I znów w komplecie z bransoletką fioletowo- waniliowaI naszyjnik na lince z kul drewnianych, akrylowych i ceramiki w odcieniach różu i fioletu.
I ten ostatni naszyjnik właśnie chciałabym zgłosić na wyzwanie w Szufladzie
Spełniłam wymaganie zarówno co do dwóch kolorów jak i dwóch materiałów :)

Ściskam :*

9 Comentários:

misz-masz barbary pisze...

wszystkie biżutki cudne, ale ten na nasze wyzwanie jest genialny :)
dziękujemy za udział w wyzwaniu !

Joasiunia:) pisze...

Boski ten pierwszy komplet!:)

Modrak pisze...

Piekna praca!
Dziekuje za udział w szufladowej zabawie i życzę powodzenia!

Alegria pisze...

Świetny, fajnie połączone kolory i materiały. Dzięki za udział w wyzwaniu Szuflady

Miriamart pisze...

Śliczny naszyjnik :)

Unknown pisze...

Śliczności.
Dziękuję za udział w zabawie Szuflady

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudeńka!!!
:*

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

cudne prace! i nie denerwuj się tak bardzo, wrzuć na luz - jak to mówią (;

ps. zapraszam na zimową wymianę u mnie na blogu! (:
pozdrrrawiam!

Jaszmurka pisze...

ooo w takim "błękicie królewskim" (przeze mnie nazywanym chabrem ahahaha) zmajstrowałam sobie komin na szydełku! :D

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO