piątek, 6 stycznia 2012

Noworocznie

Witam wszystkich w Nowym Roku :)
Mój zaczął się wspaniale i mam nadzieję, że przyniesie jeszcze więcej dobrego :)
Wiem, że wstawiam tutaj bardzo mało ale ciężko jest ogarnąć wszystkie miejsca... a trochę ich ostatnio powstało pod logiem limonkowego szyku!
Pomijając starsze prace wstawię to co zrobiłam ostatnio- a właściwie wybiorę te moje ulubione ;)

Kolczyki z masy perłowej, brązowej

Niebieski komplet biżuterii
Kryształowe gwiazdki + brązowe crackle = urocze kolczyki :)
Kolczyki z akrylowych kul z zatopionymi pastylkami
Fioletowe kolczyki z fajnych, akrylowych plastrów falowanych :) z dodatkiem szklanych perełProste i eleganckie czerwono- czarne kolczyki

Te bazy bardzo polubiłam :) Fioletowe perły
Czerwone perełki w miedzianej oprawiePozdrawiam wszystkich, którzy jeszcze do mnie zaglądają ;) choć wiem, że mój blog nie jest już dla większości atrakcyjny, ponieważ nie ma na nim scrapów ani kartek ;)

Ściskam :*
Marlena

Seja o primeiro a comentar

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO