piątek, 23 września 2011

Zakładki - nowe zauroczenie

Tym razem coś nowego ;)
Ostatnio eksperymentuję troszeczkę z nowymi elementami, materiałami itp

Dziś dwie pierwsze biżuteryjne zakładki.

Pierwsza idealna na prezent dla fana motoryzacji lub początkującego kierowcy ;)

Druga z uroczym Hello Kitty ;)


A to dopiero początek zakładkowego szaleństwa ;) Już zamówiłam kolejne zawieszki :D
Jak Wam się podobają?

A poza tym to jestem chora :( Niestety nie pojadę zakatarzona na scrapowisko, które już w tą sobotę :( A liczyłam na spotkanie z tyloma osóbkami... i z Filasią oczywiście :) No nic, nadrobimy jak wyzdrowieję a Ola wróci z urlopu ;)

Pozdrawiam z Limonkowego szyku ;)
Dziś w pracy zrobiłam sobie luźniejszy dzień :P A co! Mi też się należy :)

12 Comentários:

douma pisze...

Zakładki to bardzo wdzięczny temat. Sama obdarowałam niedawno Rodzicielkę Ukochanego właśnie zakładką :) Sobie zresztą też jedną zrobiłam :P A twoje są przeurocze :) Bardzo fajnie by prezentowały się w książeczkach dla dzieci (wybacz, takie zboczenie ;) )

Artsandra pisze...

Zakładki są świetne! Lubię takie przedmioty pozornie zwyczajne, a stworzone w oryginalnej formie nabierają własnego niepowtarzalnego uroku.
I, oczywiście, że nadrobimy;)

Joasiunia:) pisze...

Super są:)

Zdrówka życzę!

Kuferek Lili pisze...

super te zakładki, hehe :D

Ebru pisze...

Są super, szczególnie ta z samochodem!

Dana Solmilar pisze...

Urocze zakładki:)
Dziękuję za odwiedziny i życzę zdrówka!

sou pisze...

Ta pierwsza zakładka jest cudna ;). Hello Kitty to nie moje klimaty, ale generalnie tak jak koleżanki powyżej przyznam, że sam temat zakładek jest ciekawy i "wdzięczny"... Stworzyłam kiedyś parę dla bliższych mi osób:)

Marzena pisze...

Jakie słodkie zakładki

mintelegance89 pisze...

genialne ! gdzie można takie kupić?

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Super!!!
Jestem nimi zachwycona :D
Bardzo pomysłowe i pełne uroku :)
:*

Izabela Żukowska pisze...

świetna biżuteria!

Romwe Online pisze...

incredibly adorable, :D love
romwe

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO