piątek, 30 listopada 2007

Mikołajkowo

W tym roku trochę wcześniej zaczęłam obchodzić Mikołajki ;) Właściwie już miesiąc temu poczułam się świątecznie gdy zaczęłam robić prezenty! Sprawiło mi to straszną frajdę, a jeszcze bardziej cieszę się że adresatki są zadowolone :) Najpierw zestawik dla Słonko, która pierwsza potwierdziła otrzymanie przesyłki ;P

Aniołek z masy solnej:
darmowy hosting obrazków

Notesik :) Jestem z niego najbardziej zadowolona bo strasznie spodobał mi się ten papier!!
darmowy hosting obrazków

I ATC...nie bardzo udane.
darmowy hosting obrazków

Dodatkowo trochę wycinanek puncherowych i koralików :)

2 Comentários:

Yoasia pisze...

sliczne to wszystko za aniołka wielkie brawa, za pomysł, wykonanie, słodki jest i kochany:)

BzyQ pisze...

Swietne prace!! Aniołki jak ja je kocham :*** Twoj jest sudny :*

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO