niedziela, 2 grudnia 2007

Odsłona druga :)

Kolejny upominek mikołajkowy z wymiany na scrappassion.
Taki prezencik dostała Joasia:
darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

I takie tam ATC. Mi się podoba najbardziej z moich wszystkich dotychczasowych ;P
darmowy hosting obrazków

A tak w ogóle to nie mam humoru :( Pogoda mnie przytłacza...nic mi się nie chce. Mam nadzieję, że niedługo mi przejdzie. Trzeba dziś zrobić aniołki dla babci...

Pozdrowienia
melancholijna Zielona

1 Comentário:

Jaszmurka pisze...

Zielona! Prezenty super ! :D Aniołek diabełkowaty super :D. Notesik ekstra - lubię takie połączenie kolorów, a ATC- no cóż- baaardzo mi się podoba! Bardzo!

U mnie cały czas Mikołajkowa atmosfera... moje prezenty rozdane...ale kolejne się tworzą- olaboga ;p

buziole :*

senna ale dalej dziobiąca Jasz

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO