czwartek, 27 grudnia 2007

A ja znów lepię...

Święta się skończyły i chyba się z tego cieszę... nie lubię tego często udawanego humoru... Heh. Jedyne pocieszenie to takie że w końcu miałam okazję się wybawić i rozładować emocje :) Byłam na dysce i świetnie się bawiłam...ale oczywiście nie obyło się bez kłótni... bo jakby inaczej:( Ale już jest całkiem nieźle, więc jakoś daje radę.

Mam sporo rzeczy do pokazania tylko szkoda, że zdjęcia nie chcą się same zrobić ;P a mi się nie chce strasznie... lol... ;)

Ale teraz przedstawiam Wam Anioła Stróża :) Powstał na życzenie mojej babci i powędrował do niej w Wigilię. Dlatego też ma zrobione zdjęcie w przeciwieństwie do pozostałej twórczości ;) iMyślę, że się spodobał.A co Wy o nim myślicie?

darmowy hosting obrazków

2 Comentários:

Nowalinka pisze...

Lubię Aniołki:) Fajnie wyszedł. Optymistyczny :D

Yoasia pisze...

sliczny ten aniołek:) moejej basi sie podoba bo szatke ma nieniestka:)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO