niedziela, 30 grudnia 2007

Praca wre...

Witam po świętach :) Mam nadzieję że każdy spędził je radośnie i nastrojowo!

Najpierw pokarze część prezentu która została przeze mnie zrobiona dla mamy. Powiedzmy że chciałam spróbować z decu... Nie wiem jak Wam to wychodzi że serwetki są takie proste...nie ma żadnych nierówności. Mi się pogięło, powyciągało i w ogóle sami zobaczcie co z tego wyszło:
* podstawki pod szklanki
darmowy hosting obrazków
* notesik/scrapuszko
darmowy hosting obrazków

zdjęcia słabej jakości ale robione na szybko przy lampce :/



A dziś od rana siedzę nad papierami!! Zrobiłam chyba z 15 karteczek ;P Ale pokaże najpierw zaległe scrapuszka:

Miało być złechtańcowe ale wyszła kompletna klapa...nie nadaję się do takiego stylu!!
darmowy hosting obrazków
I takie karnawałowe ;) trochę lepsze
darmowy hosting obrazków

I na koniec jedna z karteczek:

darmowy hosting obrazków
Inspiracja zaczerpnięta za zgodą A-guś

Seja o primeiro a comentar

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO