poniedziałek, 31 grudnia 2007

Karteluchy

Na pierwszy rzut idzie pięć karteczek. Próbuje sił w Galerii Unikalni
:) Jeszcze nie do zostałam przyjęta ale myślę że wszystko jest na dobrej drodze :) Jedyny problem jest w mojej nieumiejętności robienia ładnych zdjęć :/ Chyba muszę udać się na jakiś kursik do Filki ;)
1.
darmowy hosting obrazków
2.
darmowy hosting obrazków
3.
darmowy hosting obrazków
4.
darmowy hosting obrazków
5.
darmowy hosting obrazków

Pierwsze karteczki są zainspirowane kartkami a-guś , a te z falą gdzieś podpatrzone w necie i ten motyw zapamiętany :)


A w ogóle to jestem chora :/ Miałam spędzić Sylwka na dyskotece a wychodzi na to że zostaję w domu, będę się obżerać pizza i przyjmę Nowy Rok razem z Wrocławiem przed tv... A może i Warszawą ;)? Tego jeszcze nie wiem. Ajj...a miało być tak fajnie:(

Pozdrawiam Sylwestrowo
Marlena :*

PS. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :) :)

4 Comentários:

Rika pisze...

Pretty cards!

Anna Chudzik-Pawlik Art pisze...

trzymam kciuki :)

Filka pisze...

ale sliczne karteluszli :)
najlepszego w nowym romu :*

Yoasia pisze...

tez trzymam kciuki zeby Ci sie udało:)
karteczki sliczne


a ja dziekuje za rzesyłk ktoa dzis dostałam. całuski kochana . scapuszko sliczne i skraweczki materiałków tez, cos z nich wymysle:) a najbardziej za list dziekuje, kocham listy:)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO