piątek, 11 stycznia 2008

Ciągle zajęta...

Ojj.. w końcu weekend :) Ale jestem taka wyczerpana, że wątpię żeby 2 dni wystarczyły mi na odpoczynek :( Tyle nauki (zakończenie półrocza) , tyle spraw na głowie i zaległych rzeczy do zrobienia... Muszę nadrobić wszystko! A przede wszystkim komentarze w galeriach na forum... Mam nadzieję że nikt się na mnie nie gniewa :)

Na razie pokazuję kartki które już dawno są wgrane na fotosika ale nie było czasu przekazać je dalej...
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków

Mam jeszcze coś ;) Nie swojego ale muszę się pochwalić ;P A co ja mówię :) Ten kalendarz jest już mój!!! I nikomu go nie oddam :) Jestem jego posiadaczką i nikomu go nie oddam :) I już!A o czym mówię?? O pięknym kalendarzu od Marszy
Ta kobieta robi niesamowite rzeczy!! Potrafi wspierać, podnosić na duchu i sprawiać niezwykłą przyjemność :* Jeszcze raz Ci dziękuję :* Jesteś wspaniała!!

Dobranoc :]

2 Comentários:

Nowalinka pisze...

Świetne karteczki! Bardzo wesołe! :)
Pierwsza mi się najbardziej podoba...chociaż ostatnia też...;)

Filka pisze...

śliczne karteczki :)
ta w kropeczki "wszystkiego najlepszego" najbardziej mnie urzekła :)))

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO