niedziela, 9 grudnia 2007

Smutno mi :(

Nie wiem co mi dzisiaj jest... mam w głowie pełno różnych myśli... Heh. Czemu nigdy nie jest tak pięknie jak byśmy chcieli?

Dzień spędzony bezczynnie... miałam czas żeby zrobić jakieś kartki, notesy, cokolwiek a ja co robię?? A ja głupia siedzę i narzekam :( Ale wolno mi ! Czemu nie? Kurcze... co się ze mną dzieje?

Aj ale jutro będzie nowy dzień :) Pójdę do szkółki i znów będzie nam odbijała szajba prawda Zuziu :)? Dzięki za to, że potrafisz poprawić mi humor :*

1 Comentário:

Yoasia71 pisze...

zycze zeby humorek szybko sie poprawił:) przesyłam moc uscisków:))) a po swietach moze i cos wiecej:)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO