sobota, 2 lutego 2008

Parawanik

...podejrzany u Ciasteczka. Ostatnio występował także w innych wydaniach :) To chyba kolejna moda ;P Mi się tak spodobał, że od razu wiedziałam gdzie wykorzystam ten pomysł!!
Oczywiście będzie to część prezentu Walentynkowego dla mojego R. :) Mam nadzieję, że się ucieszy i wcześniej go nie znajdzie w czeluściach mojej szafy ;)

Tak wygląda całość na tle jakże pięknym ;P [proszę zachować powagę]

darmowy hosting obrazków

I zbliżenia od lewej części :)
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków

Przy okazji parawanika mogłam pozwolić sobie na eksperyment z papierem ściernym :) POLECAM!! Super zabawa :) Tylko lepiej żeby tata nie zauważył że sporo mu ubyło...

Pozdrawiam cieplutko wszystkich odwiedzających [a chyba ich niewielu]

:*

7 Comentários:

Nowalinka pisze...

WOW! Czadowy ten parawanik! Uwielbiam fiolet, a tutaj jest świetny!
I tak słonecznie Ci wyszło, fajne zdjęcia dobrałaś...i czy dobrze widzę, że wykorzystałaś "kółeczko" z diamencikami ? ;)
Bardzo mi się podoba efekt końcowy:)

brydzia58 pisze...

SUPER!!! pomysł z tym parawanikiem rewelacyjny. PARWANIK jest MIODZIO!

pozdrawiam Mariola

Anonimowy pisze...

extra, jest świetny!

Filka pisze...

ale fajny parawanik :)
podoba mi sie ... ja przed tatą nie ale mężem muszę kitrać hehehe

Anonimowy pisze...

Cudny parawanik:)

Nela5 pisze...

WOW super parawanik ;-)) papier śłiczności ...
pozdr. Nela5

Anonimowy pisze...

I LOVE this! The papers are so pretty!

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO