niedziela, 10 lutego 2008

Słoik pełen miłości

Witam wszystkich:)

W końcu zaczęły się moje upragnione, długo wyczekiwane ferie :) Mam mnóstwo czasu na scrapowanie!! W końcu! Ale ten ostatni tydzień "nauki" też był owocny ;P I to jak! Zamiast się uczyć tworzyłam walentynkowy prezencik :) :)

Taki oto drobiazg sobie wymyśliłam :

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Ma on uświadomić mojego R. jak bardzo nie lubię jak śmierdzi fajkami ;P Może w końcu zdecyduje się rzucić?? Hmm... przyznam że to moje marzenie ;)

Buziaki dla wszystkich :*

4 Comentários:

Nowalinka pisze...

Ale czad!!!
Jest świetny i wygląda przekonująco....może ukochany w końcu zrozumie :)
Wyszło Ci bardzo ładnie, jestem pod wrażeniem, nonono...:)

finnabair pisze...

super pomysł i na dodatek jak to apetycznie wszystko razem wygląda! mniam :)

Sharon (notimetostamp) pisze...

Hi Marlena! Thank you so much for linking my Blog! I think your candy jar is just adorable and I love your framed photos below!!! Keep up the wonderful work!!!

Anonimowy pisze...

Hello Marlena - I just found you linked my blog to yours - thank you! I like this jar a lot! I like your other cards, too! I hope you can read this! Hugs & smiles, Jackie

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO