wtorek, 12 lutego 2008

POLOWANIE NA TYSIAKA

Zapraszam na polowanie :)

Tak sobie siedzę, nudzę się, prezenty walentynkowe dla TŻ już skończone i co teraz? Mam całe dwa tygodnie na scrapowanie. Dlatego też z racji zbliżających się 1000 odwiedzin mojego bloga ogłaszam wszem i wobec że niniejszym polowanie uznaję za otwarte ;P

Jeśli ma ktoś ochotę wziąć udział, to proszę o przesłanie Print Screena na maila (zielona17_17@o2.pl)

Jako nagrodę przewiduję coś scrapowego i trochę drobiazgów :)

Pozdrawiam :*


10 Comentários:

Anonimowy pisze...

jak się robi zrzuty?

Zielona pisze...

Musisz na klawiaturze wcisnąć taki przycisk "Print Screen"- zazwyczaj po prawej stronie na górze.

Następnie wejść w jakikolwiek program graficzny, może być paint i wkleić obraz. Następnie zapisać i taki właśnie zapisany obraz wysłać na maila :) Mam nadzieję że jasno wytłumaczyłam?

Filka pisze...

oki to polujemy ;)

Anonimowy pisze...

tak, dziękuję:)
bo wcześniej próbowałam tak na rozgrzewkę:) i mi się nie chciało zrobić

Anonimowy pisze...

ja pierwszy raz u Ciebie, przyszłam się przywitać i też ciekawe cyferki mi się trafiły 888 ;)) pozdrawiam :))

Zielona pisze...

Witam :)Miło mi, że zaglądasz!

finnabair pisze...

polujemy, polujemy....

Zielona pisze...

;) Jeszcze daleka droga ;P

brydzia58 pisze...

a mnie się nie wyświetla licznik :(

Zielona pisze...

A jak odświeżysz stronę? Ja też mam z tym czasem problem na innych blogach :( Może ktoś się na tym zna?

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO