sobota, 15 marca 2008

Chwilkowy adresownik i zakręcona poduszka...

Z racji że Chwilka pokazała już u siebie fotki prezenciku mojego to podkradłam sobie fotkę od niej i pochwalę się i tutaj :) Na żywo jest o wiele ładniejszy!! Od razu jak się nim nacieszyłam to uzupełniłam go adresami scraperek :)

darmowy hosting obrazków

Prawda że jest cudny??

To pokażę coś co powstało w zeszłą niedzielę... była już mini maskotka to teraz jest poduszka :) a właściwie sama poszewka :) Będzie chyba dla pewnej zwariowanej scraperki... Muszę tylko poszukać czy lubi ona czerwony kolor... bo podejrzewam że sowy lubi ;P a może sama skomentuje ;P Choć rzadko się tutaj odzywa...

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Wiem że nie jest idealna ale wciąż raczkuję jeśli chodzi o szycie...

6 Comentários:

Pomysłodajnia pisze...

SUPER POMYSLY;)
gratuuje wyobrazni;)
zapraszam do mnie:
pomyslodajnia.blox.pl

Lula pisze...

sowy to jest to :D

ciuchhh pisze...

hahah! ta poszewka jest świetna! Sowa coraz lepiej Ci wychodzi, no i ten dziób... :D jest ekstra! :D

Ana pisze...

zazdroszczę prezenciku:)
a sówka fajna:)

ami pisze...

poszewka jest świetna :)
bosko Ci wyszła!

Jaszmurka pisze...

Zielona! Małpo Ty jedna!!

Jestem w szoku... o jaaacie! To, że to ja? Że o mnie mowa?

O w mordeczkę...


dziękuję Ci pięknie!! Paczuszka dotarła cała :* I poszewka i meka kika wypasiona i komódka jest przeboska :*

dziękuję Ci baaardzo za tyle radości! Urodziny mogłyby trwać cały rok :P

Jeszcze raz Ci dziękuję :*, a jeżeli chodzi o to co napisałaś w kartce... to po prostu kiedyś dostaniesz w czaszkę ode mnie! Obiecuję! :P

lowe :*

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO