czwartek, 20 marca 2008

Zmiany...

... tak, zachciało mi się czegoś nowego ;P Niestety nie jest tu tak ładnie jak u Mirabeel czy Marszy ale co poradzę na to, że nie umiem tworzyć takich pięknych zestawów jak one ? Przede wszystkim znudziło mi się już "logo"!! Tak to się nazywa?? Nie wiem :( Niestety nie mam na nie żadnego pomysłu... Może Wy macie? Nie podoba mi się tutaj wcale ;P Więc na pewno niebawem będzie inaczej. A może ktoś podjąłby się wykonania dla mnie tego obrazka z tytułem? Błagam... :) Za garść guzików :)

Buziaki :*

2 Comentários:

Ana pisze...

ja też nie umiem;)
a to się chyba baner nazywa?

pasiakowa pisze...

Eee.. chyba masz już nowy banerek na górze - całkiem, całkiem nawet :D Taki bardzo skrapowy jest :) Ale jakby coś, to służę pomocą :)


Wogóle wysyp kartkowy u Ciebie jest obłędny :))

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO