poniedziałek, 24 marca 2008

Święta... święta...

a właściwie ich koniec :) Ja się cieszę a Wy?

Dzisiejszy dzień był bardzo owocny :) Powstało jedno coś o czym na razie nie powiem i dwie karteczki :) Ale przede wszystkim muszę się pochwalić debiutem w szyciu :) Yuppi :) Po raz pierwszy samiuteńka wzięłam się w garść i postanowiłam nie korzystać z pomocy mamy... no może troszeczkę...

Na razie wstawiam karteczki, które powstały już jakiś czas temu tylko nie chciało mi się ich obrobić :) Tzn zdjęć ;P Wkrótce trafią do Galerii Unikalni

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

papatki :)

7 Comentários:

Ana pisze...

świetne kartki:)

Nowalinka pisze...

Jakie ładne :)
No jak dla mnie to ta fioletowa z motylkami :))))

Unknown pisze...

Hej!
bardzo fajne kartki i fajowe są te papiery, akurat ostatnio też je kupiłam:)

Anonimowy pisze...

Beautiful! I especially like the purple card! Great job!

Unknown pisze...

O, widzę, że dodałaś mnie do swoich ulubionych blogów. dzięki i odwdzięczę się (jak tylko obczaję jak to się robi:P)

Yovi pisze...

czesc :)

sliczne karteczki.....

..... ale najpiekniejsza to ja dostalam :D
DZIEKUJE z calego serducha :D

Filka pisze...

no ja bym powiedziała że debiut bardzo udany, mój był zdecydowanie mniej prosty :))

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO