sobota, 29 marca 2008

Kolorowo mi i wiosennie :)

Jestem happy :) Może to dlatego, że od poniedziałku mam praktyki :) Cały miesiąc!! Co oznacza że nie ma nauki :D :D Yuppi ;P
No... poza tym w końcu odważyłam się i zaczęłam robić prawko ;P jestem z siebie dumna :D mimo, że nie wyobrażam sobie siebie jak na razie za kierownicą... Jest tu ktoś z Sieradza?? Jak coś to ostrzegę kiedy ma się pochować w domu :D :D

Poczułam już wiosnę i wiosenną siłę :) Scrapuję po nocach i mam dużo rzeczy do pokazania!! I nie są to karteczki!! Ale póki co tradycyjnie pokażę kartki o których wspominałam w poprzedniej notce

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków
Są do kupienia w Galerii Unikalni tak jak wcześniejsze

A tak w ogóle to jestem zauroczona Jaszkową sową!! Musicie ją zobaczyć jest urocza!! I jak przystało na panią sowę ma duże oczęta :) Chyba trzeba skołować filc...

Pozdrawiam wiosennie :*

9 Comentários:

Ana pisze...

piękne kartki!
no i gratuluję robienia prawa jazdy:)

Jaszmurka pisze...

Nooo kochana! Zieloniaku pojechałaś po bandzie!

Świetne kartki :D (życzę szybkiej sprzedaży ;p )

No i będę trzymać kciuki za prawo jazdy :*

buziole

Pomysłodajnia pisze...

super pomysły ...z kąd woogle wzial sie ten scraping:)
i z kad bierzesz materialy:)
moze opowiesz mi troche o tym bo bardzo mi sie ta forma sztuki podoba??P)

pomyslodajnia.blox.pl

Anonimowy pisze...

NO kochana Sieradz w miare blisko od kalisza:) Zycze szybkiej nauki na prawko i zdania egzaminu przy pierwszym podejsciu.
karteczki bardzo fajne.

Anonimowy pisze...

a to poprzednie pisałam ja Yoasia :D:D:

Zielona pisze...

Dzięki dziołchy ;P no ja też mam nadzieję że szybko zrobię prawko tylko patrząc na to że w życiu jeszcze auta nie prowadziłam to ciemno to widzę ;)

Zielona pisze...

Dzięki dziołchy ;P no ja też mam nadzieję że szybko zrobię prawko tylko patrząc na to że w życiu jeszcze auta nie prowadziłam to ciemno to widzę ;)

blondyna01m pisze...

heh no wiec tak pisze drugi raz komentarz ale to sie wytnie;P:P:P

no wiec tak w sumei to każdy by się chyba cieszył w miesiąca wolnego:) a co! ale my mamy dobrze;) mimo że miałyśmy dziś troche roboty to i tak było super;) a przede wszystkim z deczka śmiechowo:D

szczerze? nie wyobrażam sobie ciebie za kółkiem ale ok:P moze sie przyzwyczaje o ile zdasz:P ( heheh nie no żartuje-trzymam oczywiścue kciuki żebyś zdała za pierwszym:P)

dobra kończe bo chyba sie rozpisalam:)

a prace mi się podobaja:):) normalnie szacuneczek dla ciebei :): zaskakujesz mnie coraz bardziej kazda praca:)

buzka

Paula pisze...

Hello from Australia! I love all your creations! You have a lovely blog :D

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO