poniedziałek, 31 marca 2008

Marszowy pomysłownik

Powstał jako prezent dla kogoś... tylko czy się nadaje? Ja mam wątpliwości widząc te zagniecenia powstałe podczas wywracania na prawą stronę! A co wy o tym myślicie? można uznać że zagniecenia są po to by wyglądał na starszy ;P

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Dziś pierwszy dzień praktyk :) Czyli pierwszy dzień wielkiego opieprzania się... ;P

Na koniec jeszcze fotka jedna :)
darmowy hosting obrazków

Prawda że urocze widoki mam z łazienki :D

:)

6 Comentários:

Anonimowy pisze...

jak dla mnie wygląda świetnie,a widoki masz urocze,lubię takie klimaty:)

ciuchhh pisze...

mi też się podoba, a to zagniecenie tworzy gwiazdkę i pasuje :D

Ana pisze...

bardzo fajna okładka, no i masz banerek nowy!:D
fajny:)

Zielona pisze...

Dziękuję bardzo :*

Gabcia- widako w dzień nie są takie piękne... to ruina sąsiada ;P

Renny Berryboar pisze...

Wszelkie fale, zgięcia i zagięcia... dodają mu uroku :)
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

jeśli chcesz się pozbyć zagnieceń na okładce z nie możesz ich wyprawować weź notesik ze sobą do łazienki na czas gorącej kąpieli. para rozprostuje materiał, który nie jest bardzo zmięty.
Jeśli nie chcesz to uważam,że i tak jest fajny nawet pognieciony

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO