piątek, 7 marca 2008

Energia mnie rozpiera :)

Mam dziś świetny humorek :) :) :) i tyle energii, że nie wiem co z nią robić... TŻ-ta już wymęczyłam i sobie pojechał... stwierdził że coś ze mną nie tak dzisiaj ;P Ha ha... wyłaskotałam go za wszystkie czasy :D :D Co rzadko mi się udaje!

Dziś piątek...tygodnia koniec i początek...na tarczy kilka minut po... 9 ;P Zawsze pod koniec tygodnia chodzi mi po głowie ta piosenka Liraya :) :) Mimo, że jest już staraaa!! To ja ją lubię :) ło matko... ja mam dziś głupawkę i na dodatek mam problemy ze złożeniem poprawnych zdań ;P

Dziś dostałam piękny prezencik :) :) :) Zdjęcia ukradnę sobie jak jego twórczyni zrobi bo na pewno będą ładniejsze :) A o kim mowa?? Chwilka dziękuję :* Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile radości mi przysporzyłaś tym ślicznym prezencikiem :) Adresownik jest taki malutki i zarazem taki piękny :) Kolejna mistrzyni, której pracę mogę podziwiać na żywo :) Jeszcze raz dziękuję :* :*

A teraz takie coś... znów te kolorki :) Tym razem pudełeczko z kartką. Nie wiem jeszcze dlaczego to powstało... może pójdzie do Galerii Unikalni? A może powędruje do kogoś? Jeszcze nieznane są dla mnie jego losy... nie wiem czy komuś w ogóle mogą podobać się takie kolory? Hm... zobaczymy czy będą jakieś komentarze :)

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Jest to obklejone pudełko po toffifee (czy aby na pewno tak to się pisze?) :)

Zwariowałam... :*

4 Comentários:

Ana pisze...

śliczne pudełko, nie wiem czemu czepiasz się kolorów?

Zielona pisze...

Bo są mocne ;P I nie każdemu się podobają ;)

Ana pisze...

mi się podobają

Anonimowy pisze...

cieszę się, że Ci się podoba i przydaje :)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO