piątek, 7 marca 2008

I jeszcze coś...

PIF :) czyli Pay It Forward :)

Czas najwyższy "zapłacić za to, że wygrałam u Gabci :)

Reguły:
Aby wziąć udział w zabawie należy spełnić kilka prostych warunków:
1) należy posiadać własnego bloga;
2) pierwsze 3 osoby, które wpiszą się w komentarzach pod tym postem otrzyma ręcznie robiony prezencik;
3) prezencik zostanie wysłany w ciągu 365 dni;
4) za to musisz "zapłacić" - umieszczając na swoim blogu post podobnej treści i dać szansę 3 kolejnym blogowiczom na złapanie prezenciku (tym razem od Ciebie) :)
Każdy blogowicz może uczestniczyć w tej zabawie maksimum 3 razy!

3 pierwsze wygrywające osoby proszę o maila z adresem,mój mail zielona17_17@o2.pl

Ciekawe na kogo trafi :) heh... jak dobrze że na nagrodzenie jest cały rok ;P

20 Comentários:

Ana pisze...

jestem pierwsza, ale miałam trzy razy:(
szkoda, że są limity:(

Zielona pisze...

No przykro mi. Czyżby wszyscy już mają limity że nie ma chętnych??

Ana pisze...

jak nikogo nie ma to ja mogę czwarty raz;)

Zielona pisze...

Ok :) No to jesteś pierwsza ;P I może ostatnia ;)

Ana pisze...

ale super:)

Ana pisze...

a tak na serio-to dlaczego nikogo tu nie ma???

Zielona pisze...

Tak na serio to nie wiem ;P Może nikt nie chce nic ode mnie ;) Albo wszyscy już mają limit... chyba pocieszam się... :(

cwasia pisze...

qrcze, ja już też limit wyczerpałam, ale skoro zaglądam i podczytuję, to się wpiszę

Yoasia pisze...

oooooo no tak a ja juz tez własnie wyczerpałam limit:(
trzeba bylo zwiekszyc limit do 5 osób i mozna by sie zgłaszac 5 razy:) cały rok na zrobienie upominków wiec by i tak sie wyrobiło:)

Zielona kochana ja tam z toba sie chetnie czyms wymienie:):DD prywatnie:D ale nie w marcu:) :D:D:
bo mam zawalony ze tak powiem:)

Ana pisze...

no i już mamy trzy osoby:)

Zielona pisze...

No to lara, cwasia i Yoasia dostaną upominki :) A co tam... to moje reguły ;P A że lubię robić prezenty i że dużo czasu jest na ich zrobienie to miło mi będzie Wam dziewczęta coś wysłać :D

Ana pisze...

czyli już mogę się cieszyć?:))))
:*

Zielona pisze...

he he :) No tak :) Tylko ostrzegam że trochę będziecie musiały poczekać na prezenty ;P

Ana pisze...

no to super, ja mogę spokojnie poczekać, może nauczę się cierpliwości;)

Anonimowy pisze...

ale ja tylko raz wygralam PIFa :)

Unknown pisze...

venientibus ossa, f3ck&sh!t

Zielona pisze...

No tak... hmm... to skoro już zmieniłam limit to może i trzeba zmienić liczbę osób które się łapią bo tak to jest nie fair... W takim razie będzie 5 osób u mnie ;P A co! Będę rozrzutna ;) Dorka i Ty Fryne też rozumiem że się łapiesz? Też dostaniecie coś ode mnie :) Tylko wiecie...cierpliwości... mam na to cały rok :D :P

Anonimowy pisze...

heh.. mi się nie spieszy. Poz a tym ja do Ciebie mam zaległą wysyłkę, bo Cie kiedys tam wylosowałam w zabawie :)

Unknown pisze...

Hurrrrraaaaaaaa!!! gorzej będzie potem z robieniem prezentów dla innych (brak czasu!!!!!), ale co tam ;)
a co do łacińskiego tekstu, którego użyłam, to właściwie powinnam napisać "tarde venientibus ossa", co oznacza - dla spóźnionych zostają tylko kości.

pasiakowa pisze...

No..zostają tylko kości.. kurczaki ..

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO