sobota, 1 marca 2008

Ho ho ho :)

Przedstawiam Wam stwora który został uszyty moimi "ręcyma" w zeszłym tygodniu ;P Tak, tak... właśnie dlatego taki koślawy :) Jest to taka mała zajawka nagrody dla pewnej A. :) :) Może tutaj nie wejdzie to mi się upiecze...

darmowy hosting obrazków

I w pełnej okazałości

darmowy hosting obrazków

Ostrzegam że na tym moja sowomania się nie zakończy :) W planach już następne ale tym razem będę mamuśce wierciła dziurę w brzuchu żeby nauczyła mnie w końcu szyć na maszynie :) :)



No i tak sobie ostatnio myślałam... blog kojarzy mi się przede wszystkim z opisywaniem swoich uczuć, myśli, zdarzeń w życiu, wklejaniem swoich zdjęć... Dlatego powspominam sobie trochę jak fajnie i cieplutko było w zeszłą niedzielę :) Było zielono, słonecznie... a dziś pada :( JA CHCĘ WIOSNĘ!!! Już ją czuję...jest blisko...

Wybrałam się właśnie w ową niedzielę na spacer z Robercikiem :) I Takie zajawki ze spaceru(to był miły dzionek ) :)

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

To na tyle już :)

Mam o wiele więcej do pokazania ale poczekam jeszcze :)

Zwariowane pozdrowienia @ @ @

Zielona :)

8 Comentários:

Filka pisze...

o nie !!! dawaj nastepne sowy ! supr jest !!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

This is a very cute doll!

ciuchhh pisze...

już pisałam na forum..;) spróbuj dziób zrobić, byłoby śmiesznie :D :D

Nowalinka pisze...

Ojej, sówka superaśna!!!
Czekam na kolejne :)

P.S.Wymierzyłam do Ciebie strzała....info na moim blogu :*

Yoasia pisze...

szyj, szyj dalej:) słodka i milusia:)


wielkie buziole za te maskoteczke.

Anonimowy pisze...

Śliczna sówka i jak Nowalijka strzelam do Ciebie szczegóły na blogu,pozdrawiam:)

Jaszmurka pisze...

Syry ma najlepsze! :D

Śliczna sówka! Bardzo mi się podoba :* :)

Marsza pisze...

Zielona zostałaś ustrzelona!!! Zapraszam na mojego bloga!!! ;)

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO