poniedziałek, 3 marca 2008

Wszyscy strzelają...

I na mnie przyszła kolej... tylko co ja Wam za sekrety mam zdradzić jak nie mam żadnych ;P :)

Zacznę od reguł skopiowanych bezczelnie od Nowalinki :) To ona wraz z Marszą i Gabcią mnie ustrzelila !

Aby wziąć udział w zabawie należy:
1. podać linka do bloga osoby która nas ustrzeliła,
2. zacytować na swoim blogu zasady zabawy,
3. wpisać 6 nieważnych, śmiesznych rzeczy na swój temat,
4. "strzelić" do następnych 6 osób
5. uprzedzić wybrane osoby zamieszczając komentarz na ich blogu

Moja szóstka:

1. Uwielbiam jeść pizzę ale mimo to gdyby mi ktoś zaproponował zakupy scrapowe zamiast niej to przyznam się że zrezygnowałabym...

2. Gdy tata wczoraj krzyczał z kotłowni: "Czyje te kalkomanie?" poleciałam jak najszybciej się dało. Okazało się że to zwykłe naklejki z jakichś chipsów i musiałam go uświadomić że kalkomania to zupełnie co innego!!

3. Jestem uzależniona od używania ćwieków i kwiatków i muszę z przykrością stwierdzić że zaczyna mi ich brakować... chyba trzeba zdecydować się na jakieś zakupy...

4. No dobra przyznam się... ja chyba nie lubię dzieci... Kurcze no zlinczujcie mnie ale niektóre dzieciaki są takie nieznośne że mogłabym je rozszarpać :/ Na szczęście nie wszystkie to potwory ;P Niektóre są koffane :)

5. Denerwują mnie ludzie którzy mimo, że są w związku to zachowują się jakby byli wolni... Strasznie mnie to irytuje!! Nie lubię też słuchać typowych przechwałek

6. Mam zboczone myśli :D Ha ha ha ... no dobra... nie zawsze. Ale jak jestem z moimi kumpelami to wciąż padają zboczone teksty ;P Co nie dziewczynki??

Uff... jakoś poszło... myślałam, że będzie ciężej a jak już zaczęłam to stwierdzam, że mogłoby być więcej tych punktów :D Lol...

Przejrzałam większość blogów właśnie pio mojej prawej stronie i wyszło mi, że ustrzelone nie zostały jeszcze:
Chwilka, Coffe_bean, Cwasia, Dorka, Kaszellek I Kamilcie W

No to naraźka :*

Zalegam jeszcze z zabawą PIF więc strzeżcie się... nie znacie dnia ani godziny :)

1 Comentário:

Kamilcia_W pisze...

Ty czarownica jesteś...na moim blogu chyba z dwa tygodnie nie byłam, dziś stwierdziłam że chyba pajęczyny trzeba zgarnąć i trafiłam na taka niespodziankę...pisze że czarownica bo kilka godzin temu przeglądałam blogi i czytałam o strzelaninach a tu się okazuje że i ja jestem ustrzelona...dziękuje

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO