czwartek, 24 kwietnia 2008

Czasu brak...

...na scrapowanie :/ Ale mam jeszcze prace które wykonałam w tamtym tygodniu więc jest się czym pochwalić :D

Najpierw ramka/magnes (czy magnez?) Nie chyba magnes... Taka prosta, żadnych nadzwyczajnych materiałów ale mi się podoba :)

darmowy hosting obrazków

Ostatnio siostra poprosiła mnie o zrobienie kartek na ślub... Postanowiłam zrobić dwie z myślą że jak się jedna nie spodoba to może druga... ;) I tak powstały dwie całkowicie od siebie różne kartki :) Pierwsza zainspirowana kartkami Mamuty z forum. Ale nie dorastam jej do pięt... :*

darmowy hosting obrazków

I następna mojego autorstwa ;) Niezbyt skomplikowana...

darmowy hosting obrazków

A dziś spędziłam milo dzionek :) Fajnie jest jak słonko wyjdzie i można wyjść na spacer nad "rzeczkę" :P

Buziaki :*

PS. Nie mogę się doczekać spotkania scrapowego w Łodzi :D To już w sobotę... kurcze ale się stresuję ;P

4 Comentários:

Ana pisze...

świetne kartki, mi się bardziej podoba chyba ta prostsza;)
a spotkania wam zazdroszczę;(

sensibilite pisze...

piękne karteczki;] Wykonana przepięknie;) Laro, tak ja też zazdroszczę;(

Iskra pisze...

Magnesik rzeczywiscie fajny, mimo ze prosty. Te kropeczki dodaja mu uroku. :) A za tematykę ślubną sama się muszę wziąć bo ktoś prosił mnie o kartkę... na szczęscie dopiero na czerwiec ale juz zaczynam myslec bo to dla mnie wyzwanie. ;)

A przed spotkanim ja też sie denerwuje jak nie wiem co!

Anonimowy pisze...

Masz śliczne pismo :)
pozdrawiam, lov2dizajn.blox.pl

statystyka

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO